Tietoa terveyspalveluista

Asiakastyytyväisyys

Otamme asiakkaiden tyytyväisyyden tosissamme. Pyydämme jokaiselta asiakkaalta jokaisen terveyskeskuskäynnin jälkeen palautetta toiminnan kehittämiseen sekä pyydämme heitä arvioimaan käyntinsä kolmen kysymyksen perusteella:

  1. Saitko mielestäsi selkeät jatkohoito-ohjeet sinua hoitaneelta henkilöltä? [KYLLÄ / EI]   
  2. Saitko avun ensisijaiseen vaivaasi, jonka takia hakeuduit hoitoon? [KYLLÄ / EI] 
  3. Kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme ystävillenne tai tutuillenne? [0-10] 

Mittaroimme tuloksia ja julkaisemme ne tällä sivustolla. Tässä näkyvät tulokset kertovat tuloksien keskiarvon viimeisen vuoden ajalta.

Saitko mielestäsi selkeät jatkohoito-ohjeet sinua hoitaneelta henkilöltä?

96.3 %
Palautteita: 1522 kpl

Saitko avun ensisijaiseen vaivaasi, jonka takia hakeuduit hoitoon?

95.5 %
Palautteita: 1749 kpl

Kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme ystävillenne tai tutuillenne?

NPS: +66.3
Palautteita: 1436 kpl