Kansalaisen terveyspalvelu (eOmahoito)

 Kansalaisen terveyspalvelu (ent. eOmahoito) on tarkoitettu kaikille Janakkalan terveysasemien hoidossa oleville.

 

Kansalaisen terveyspalvelun kautta voit:

  • viestiä turvallisesti terveyteen ja sairauteen liittyvissä asioissa terveysaseman henkilöstön kanssa
  • voit vastaanottaa Marevan-hoitoon liittyviä tietoja
  • voit vastaanottaa laboratoriotuloksia
  • voit tarkastella rokotus-, lääkitys- ja diagnoositietoja
  • voit tarkastella hoitosuunnitelmatietoja, jos sellainen on terveydentilan seurannan vuoksi tehty

Kirjautuminen palveluun tästä>>

Huom. kirjautuminen edellyttää, että selaimesi sallii JavaScriptit (Ohje JavaScripteistä).
Sen käyttöön tarvitaan verkkopankkitunnukset, varmennekortti tai mobiilivarmenne ja internet-yhteys. Kirjautumaan pääsee Osuuspankin, Nordean, Danske Bankin, Handelsbankenin, Ålandsbankenin, S-Pankin, POP pankin, Aktian, Oma-säästöpankin sekä Säästöpankin verkkopankkitunnuksilla.

Lisätietoa Kansalaisen terveyspalvelusta

Kansalaisen terveyspalvelu ei sovellu kiireelliseen asiointiin eikä ajanvaraukseen. Palveluun syötetyt tiedot ja viestit tallentuvat terveyskeskuksen potilaskertomukseen. Otettuasi Kansalaisen terveyspalvelun ensimmäistä kertaa käyttön, lähetä viesti palvelun kautta terveysasemalle tiedoksi.

Kansalaisen terveyspalvelun sopimusehdot

 

Kansalaisen terveyspalvelu lopetetaan:

  • asiakkaan toiveesta, kun hän on lähettänyt lopetustoiveen terveysasemalle eOmahoidon kautta tai kirjeenä
  • kun asiakkuus Janakkalan terveyskeskukseen päättyy
  • kun asiakas käyttää palvelua tahallisesti väärin tai ei sovitulla tavalla